Kysymys:
Pitäisikö professoreiden maksaa laboratorioissaan tutkimusta suorittaville opiskelijoille?
Tim
2018-05-17 04:04:34 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Minulla on joitain perustutkinto-opiskelijoita, jotka tekevät tutkimusta laboratoriossani, ja maksan heille tunneittain. Olen havainnut, että opiskelijat yleensä tekevät sen, mitä käsken heille, eivätkä ylitä sitä (kuten tutkimuksesta yleensä odotamme), vaikka kannustan heitä tekemään niin. He työskentelevät myös täsmälleen määrätyt tunnit (sanoo 10 tuntia viikossa). Tiedät, kuten yrityksen tavalliset työntekijät, eivät kuin tutkijat akateemisessa ympäristössä.

Keskustelin tästä muiden osastoni tiedekunnan jäsenten kanssa, ja jotkut heistä kertoivat minulle, että olen tehnyt sen väärin. Että minun pitäisi maksaa opiskelijoille (paitsi kesällä), koska heidän tehtävänään on saada tutkimuskokemusta ja oppia tutkimustaitoja. Ainoastaan ​​opiskelijat, jotka ovat todella kiinnostuneita tekemään ja oppimaan tutkimusta, ovat vapaaehtoisia työskentelemään laboratoriossa ilmaiseksi, ja nämä ovat ne opiskelijat, jotka haluamme laboratorioon, eivät opiskelijat, jotka työskentelevät (pääasiassa / vain) korvauksen saamiseksi. Ja kollegani kertoivat minulle, että heillä oli hyvin vähän perustutkinnon suorittaneita opiskelijoita, jotka työskentelivät laboratorioissaan ilmaiseksi, mutta he ovat olleet erittäin hyviä opiskelijoita, jotka kirjoittavat papereita ja jatkavat jatko-opintoja (maisteri tai tohtori).

Toisaalta olen kuullut hyviltä perustutkinto-opiskelijoilta (GPA: n ja teknisten taitojen suhteen), etteivät he koskaan työskentelisi palkattomassa asemassa.

Olen ollut ajatella tätä viime aikoina. Teenkö sen väärin? En ole halpa, mutta jos maksan opiskelijoille tutkimuksen tuloksena väärä motivaatio ja odotukset heille, ja jos maksamatta jättäminen on hyvä suodatusmekanismi hyvien opiskelijoiden valitsemiseksi, ehkä minun pitäisi tehdä se.

Mitä mieltä olet? Onko sinulla hyvää strategiaa saada hyvät perustutkinto-opiskelijat tutkimaan laboratoriossasi?

Btw, olen Yhdysvalloissa.

Päivitykset : I ei ollut selvä alkuperäisessä viestissäni, joten tässä on joitain selvennyksiä.

  • Odotukseni: Oppilaideni tutkimustehtävät vaativat heitä tutustumaan ohjelmointikieleen ja oppimaan käyttämään erityisohjelmistoja ennen kuin he voivat tehdä tutkimuksen. Näitä taitoja ei opeteta virallisessa opintojaksossa, joten en löydä yhtään perustutkinto-opiskelijaa, jolla olisi nämä taidot. Nämä ovat erittäin arvokkaita taitoja alallani, erityisesti teollisuudessa. Jos olisin heitä, vietän henkilökohtaisen aikani näiden taitojen oppimiseen niin nopeasti kuin pystyn, ja samalla viettää suurimman osan maksamastani ajasta laboratoriossa käyttääksesi näitä taitoja varsinaisten tutkimustehtävien suorittamiseen. Tein sen, koska olen innoissani hyvästä tutkimustyöstä. Se on odotukseni. Nykyiset opiskelijani ovat viettäneet melkein koko maksetun ajan laboratoriossa oppimiseen, pikemminkin kuin tekemiseen. Ja he oppivat vain tarkan määrätyn työajan aikana. Kaksi kuukautta, ja he ovat edelleen enimmäkseen oppimis- / koulutustilassa.
  • Voidaan sanoa, että yritykset maksavat uusille työntekijöille oppimisesta / kouluttamisesta / uudelleenkoulutuksesta ennen kuin he voivat todella tehdä hyödyllistä työtä. Mutta professori / yliopiston laboratorio ei ole yritys. Verrattuna yritykseen, jopa pieneen startupiin, minulla on hyvin rajallinen rahoitus ja resurssit (puhumattakaan perustutkinnon suorittaneiden opiskelijoiden säilyttämisaste koulutuksen jälkeen on paljon pienempi kuin yrityksessä). Minun on selvitettävä paras tapa käyttää varojani.
  • Pelkästään tuottavuuden näkökulmasta perustutkintoa suorittavien opiskelijoiden maksaminen tutkimuksestani näyttää olevan pahin tapa käyttää tutkimusvarojani ja aikaani. Taitava jatko-opiskelija tai osa-aikainen urakoitsija voi suorittaa tehtävät paljon nopeammin ja todennäköisesti laadukkaammin kuin ryhmäni perustutkinto-opiskelijat voivat suorittaa yli 3 kuukaudessa. Tiedän sen, koska postdoktorini aikana mentoroin useita hyviä jatko-opiskelijoita. Kokonaiskustannukset olisivat lopulta samanlaiset. Miksi palkkasin heidät ja suostuin mentoroimaan heitä? Koska pidin siitä, että he näyttivät olevan kiinnostuneita tutkimuksesta, ja halusin antaa heille mahdollisuuden hankkia tällaisia ​​taitoja ja kokemuksia.
  • Jos heidän kustannuksensa syövät kuitenkin liian vähän rajalliseen rahoitukseeni pienellä tuotolla, minulla olisi oltava toinen ajatus siitä, koska loppujen lopuksi kukaan muu kuin minun ei tarvitse huolehtia omasta liiketoiminnastani (tutkimuksestani ja lopulta toimikauteni). Tutkimusrahoituksen saaminen on tullut yhä vaikeammaksi.
  • Välitänkö epäedullisessa asemassa olevista opiskelijoista ja haluan antaa heille mahdollisuuksia? Kollegojeni ja minä aiomme järjestää STEM-leirejä monille alueen aliedustetuille opiskelijoille ilmaiseksi (tietysti ulkopuolisella rahoituksella). Mutta mielestäni tämän pitäisi olla erillinen tutkimusurastani toistaiseksi.
Ansaisivatko nämä maksamattomat tutkijat luottoa tutkintoonsa?
Ajattelen, maksetaanko heille tutkimustyöstä ilman luottoa, vai ei.Kuten sanoin, minusta näyttää siltä, että jälkimmäinen on parempi.
Tavallisesti hyvitykset / palkkiot sulkevat toisensa pois.
Et syö luottoja, et maksa vuokraa julkaistujen papereiden yhteistyön avulla, etkä maksa lukukausimaksuja saavutustunnolla.pidä tämä mielessä aina harkitessasi jonkun työskentelemistä ilmaiseksi.En näe mitä vikaa on tarkan määritetyn tunnin tai täsmällisten tehtävien tekeminen, mikä saa sinut tuntemaan, että koston poistaminen lisäisi eikä vähentäisi sitä halua?ellei sinulla ole vain yhtä maksettavaa paikkaa ja saatat heidät epäoikeudenmukaisesti kilpailemaan tutkimuksensa kanssa sen hankkimiseksi, mikä olisi halveksittavaa.
Oppilaasi työskentelevät kysyttyjä tunteja ja tekevät niille määräämäsi tehtävät.Jos se ei ole mitä haluat, sinun kannattaa ehkä pyytää heitä työskentelemään enemmän tunteja ja osoittamaan heille erilaisia tehtäviä ...
Yksi hieman liittyvä kysymys, maksatko heille oikein palkkatasoilla ja veroilla?Vai onko se "pöydän alla"?
"He työskentelevät myös täsmälleen määrätyt tunnit (sanoo 10 tuntia viikossa). Tiedät, kuten yrityksen tavalliset työntekijät, eivät kuin tutkijat akateemisessa ympäristössä."Valmistuneet opiskelijat (ja ala-asteen opiskelijat, uudet ammattilaiset jne.) Eivät ole vakituisia palvelijoita, eikä heidän pitäisi odottaa toimivan sellaisina.
Heille maksamatta jättäminen on "hyvä suodatusmekanismi" varakkaiden opiskelijoiden valitsemiseksi.
@iammax Tämä.OP: n ajattelutapa ajaa nuoret tutkijat hulluksi, koska heidän on ilmeisesti työskenneltävä ylimääräisiä tunteja ilmaiseksi "akateemisen taikuuden" takia.Myös siitä, että "tarvitsee vain työskennellä tarvittavien tuntien ajan, joten heidän on oltava täällä rahojen takia": Yleensä perustutkintotutkimus on erittäin alipalkkaista.Tietojenkäsittelytieteessä, koska se on minun ala, opiskelija, joka on läpäissyt noin kolme peruskurssia, voi työskennellä ohjelmoijana vähintään kaksinkertaisella palkalla verrattuna työskentelyyn professorin kanssa, joten olen melko varma, että opiskelijat ovat niin motivoituneita kuin pystyvätsaada.
Kuvaamaasi tilannetta ("tee mitä käsken") pidetään melkein aina työntekijän / työnantajan suhteena.Sellaisena tämä on oikeudellinen kysymys, joka riippuu sijaintisi erityispiirteistä ja tarkoista olosuhteista.Kaikkia liittovaltion, osavaltioiden, läänien ja kaupunkien työlakeja voidaan soveltaa tai ei.Tarkan vastauksen saamiseksi tarvitsemme huomattavasti enemmän tietoa (vähintään osavaltio ja lääni. Tarvitsemme todennäköisesti koulun tyyppiä, mahdollisesti käytettyjen varojen lähteen jne. (Esim. Sen selvittämiseksi, sovelletaanko vain liittovaltion lakeja)).
Useimmissa Yhdysvalloissa olosuhteet, joissa heidät vaaditaan * työskentelemään * korvaamatonta aikaa, on laitonta, yleisesti laitonta ja yleensä uhkaa ainakin siviilioikeudellisia seuraamuksia organisaatiolle, ellei rikosoikeudellista vastuuta asianomaiselle johdolle (ts. Potentiaalisesti sinulle henkilökohtaisesti,johtajana).Suosittelen ehdottomasti, että tutustut olosuhteissasi sovellettavaan työlainsäädäntöön.Jos harkitset jotain muuta kuin vähintään vähimmäispalkan maksamista jokaisesta tehdystä tunnista (ja annat kaikki lain edellyttämät tauot, ateriaajat jne.), Sinun tulee kääntyä oikeudellisen neuvonantajan puoleen.
Tim kuinka monta tuntia määrätyn työajan yläpuolella työskentelet?Tuletko töihin viikonloppuisin?Puuttuvatko illalliseen klo 21 asti perheesi kanssa tekemään töitä pomollesi?Opetatko lisäkursseja ilmaiseksi aamulla?Jos ei, niin mikä on ongelma **, älä ylitä sitä, vaikka kannustan heitä tekemään niin.He työskentelevät myös täsmälleen määrätyt tunnit **
Tällainen vääristynyt ajattelutapa on mahdollista vain "vapaan" maassa.
Tein kesällä tutkimustyötä (undergradina), joka ei laskenut kurssin luottoihin.Motivaationi tähän oli hankkia kokemusta, jonka avulla voisin löytää muita tutkimusmahdollisuuksia ja lopulta tohtorin.Ensimmäinen tapaamiseni maksoi minulle tarpeeksi selviytymisen tuona aikana (esim. Maksaa vuokraa), ja se on kaikki mitä pyysin.Jos et maksa työskentelevälle opiskelijalle, suodatat vain epäterveelliset opiskelijat ja tarjoat etua niille, joilla on rahaa.
@SalvadorDali Koska olet pyytänyt, minulle maksetaan 40 tuntia viikossa työskentelystä, enkä makseta kesäkuukausista.Työskentelen tyypillisesti 50-60 tuntia viikossa ja työskentelen silti niin monta tuntia palkattomana suurimman osan kesästä.Alallani tutkimusyliopistossa ja ulkomaalaisena tämä vaatii selviytymistä (ts. Ehkä, mahdollisesti saada toimikausi).Ja minä ja kaikki alani jatko-opiskelijatoverini, kun olin lukiossa, työskentelin yli 30 tuntia viikossa, kun meille maksettiin laillisesti 20 tuntia / viikko.Oliko se laitonta?Minä en tiedä.Valitsimmeko?Ei. Koska ymmärsimme sen olevan välttämätöntä, ja olimme myös motivoituneita.
Palkkan tällä hetkellä 3 opiskelijaa laboratoriossani, maksan 11 dollaria tunnissa, kun vähimmäispalkka on 8 tai 8,50 dollaria.Osastollani olen yksi harvoista, jotka todella maksavat tutkinnon suorittaneille opiskelijoille.Useimmille muille professoreille undergrad-opiskelija saa hyvityksiä (ja maksaa lukukausimaksut tutkimuskurssista) työskennellessään laboratorioissaan.He haluavat hankkia tutkimuskokemusta tulevista työpaikoistaan tai grad-sovelluksistaan tai mistä tahansa, ja muut professorit kertoivat minulle, että he työskentelevät kovasti saadakseen hyviä tuloksia ja hyviä arvosanoja.Ihmettelen, onko se parempi tapa palkata opiskelijoita.Luultavasti en kysynyt kunnolla.
@Tim Luulen, että otsikko ja ensimmäinen kappale (niille, jotka jopa lukevat niin pitkälle) johtavat hieman emotionaaliseen reaktioon.Sanot voivasi maksaa heille, mutta et maksa.Eikö meitä kaikkia loukattaisiin, jos esimies tekisi laskelman meistä?Rajoitetun rahoituksen ja opiskelijoiden panoksen tekijät tekevät kysymyksestä monimutkaisemman.Ainakin joillekin meistä.
Anna opiskelijan päättää."Käteinen vai luotto?"
Tuo pääkohde sisältää niin paljon, mikä on kauhistuttavaa Yhdysvaltojen tiedekulttuurista ja on vain hämmästyttävän avointa ja heijastamatonta siitä.
Joten en ole professori - mutta kuinka paljon opiskelija todella maksaa dollareina avustuksestasi?
https://www.youtube.com/watch?v=_ChQK8j6so8 https://www.youtube.com/watch?v=KJtrLKGZZFg
Kaksitoista vastused:
Anonymous Physicist
2018-05-17 04:58:04 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Kyllä, perustutkintoa suorittaneille olisi maksettava tutkimuksestaan. Tämä on osakeanti. Monissa oppilaitoksissa suuren osan opiskelijajoukosta on työskenneltävä opiskellessaan selviytyäkseen. Jos opiskelijoiden tutkimusta ei makseta, nämä opiskelijat eivät voi osallistua. Työntekijät ovat usein myös muiden aliedustettujen ryhmien, kuten rodullisten vähemmistöjen, jäseniä.

Se on myös oikeudenmukaisuuskysymys. Jos opiskelijat tekevät arvokasta työtä, on vain oikeudenmukaista maksaa heille. On myös epäoikeudenmukaista odottaa opiskelijoiden työskentelevän enemmän kuin määrätyt tunnit.

Haluan lisätä, että ei ole tarkoituksenmukaista maksaa opiskelijoille työstä, joka ansaitsee kurssipisteitä.

Jos tutkimuksesi opiskelijat eivät saavuta sitä, mitä haluat heidän tekevän, sinun on oltava varma, että asetat selkeät odotukset. Sinun on myös oltava valmis erottamaan heikosti menestyvistä opiskelijoista.

Kommentteja ei käytetä laajempaan keskusteluun;tämä keskustelu on [siirretty chattiin] (https://chat.stackexchange.com/rooms/77668/discussion-on-answer-by-anonymous-physicist-should-professors-pay-undergraduate).
Minun on lisättävä myös, että voi olla eettisiä seurauksia siitä, että ihmisille ei makseta vähimmäispalkkaa siitä ajasta, jonka he tekevät tutkimusta sinulle, huolimatta siitä, että ansaitset luottoja.Eettisen lautakunnan tulisi arvioida nämä ennen hyväksynnän saamista tutkimukselle, ja joudut ehkä vastaamaan niihin, jos joku valittaa.
@aeismail Kommentit * ovat * kuitenkin alasäänten selittämiseen.
@Dan todella?Luulin, että eettiset lautakunnat (IRB) huolehtivat siitä, miten aiheita maksettiin, ei siitä, miten tutkijoille maksettiin.
@AnonymousPhysicist Luulen, että se eroaa laitosten välillä, mutta on reilua odottaa, että tutkimussuunnitelma sisältää yksityiskohtaiset tiedot palvelijoistasi, jotka otat mukaan auttamaan siinä.
Kriittinen kysymys on tässä "jos opiskelijat tekevät arvokasta työtä".Perustutkinnon suorittaneet tutkijat eivät yleensä ole heidän valvonnansa ja kouluttamisensa arvoisia.Professorit auttavat heitä mielellään saamaan arvokasta kokemusta, mutta * he tekevät heille palveluksen, eivätkä hyödynnä niitä *
@KonradRudolph Valitettavasti mod-työkalut kommenttien siirtämiseen eivät ole kovin joustavia, mikä vaikeuttaa (ehkä jopa mahdotonta) siirtää keskustelua keskusteluun pitäen kritiikkiä täällä.
En ole koskaan * koskaan * keskustellut korvauksista tai minua ole pyydetty IRB-sovelluksessa.
Olen yleensä samaa mieltä vastauksestasi, varsinkin kolme viimeistä kohtaa ovat paikalla.Pyydän kuitenkin lisäselvitystä."Työntekijät, jotka joutuvat työskentelemään, ovat usein myös muiden aliedustettujen ryhmien, kuten rodullisten vähemmistöjen, jäseniä" ei vaikuta täysin liittyvän asiaan.Voisitteko selittää, kuinka lausunnolla on merkitystä kysymykselle ja muulle vastauksellenne?
@user3209815 Jos et maksa, etsit varakkaita opiskelijoita.Varakkaiden opiskelijoiden etu ja rodullisten vähemmistöjen epäedullinen asema ovat tilastollisesti yhteydessä toisiinsa.Rotuvähemmistöjen epäedullinen asettaminen on väärin.Siksi sinun pitäisi maksaa.
Azor Ahai -- he him
2018-05-17 05:22:46 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Olin perustutkinto, jolle maksettiin hänen työstään (sen sijaan, että saisin luottoa; minulla oli mahdollisuus valita toinen tai toinen, mutta tutkimustulokset osastollani, jossa työskentelin, olivat minulle hyödyttömiä). Olen työskennellyt tuossa laboratoriossa koko peruskoulutuksen ajan ja olen nyt saman ryhmän henkilöstötutkija.

Sinun pitäisi todella antaa opiskelijoille yksi tai toinen tai molemmat, jos yliopistosi sallii sen. Minusta tuntuu melko epäeettiseltä, että joku tekee työtä puolestasi korvaamatta heitä. Budjeteista on tietysti todellisuutta, mutta sinun pitäisi todella pyrkiä maksamaan ihmisille heidän tekemästään työstä.

(Rehellisesti, on naurettavaa, että joudut maksamaan ottaaksesi tutkimushyvityksiä, mutta se on erilainen viesti.)

Ne toimivat myös tarkalleen määrätyt tunnit (sanoo 10 tuntia viikossa). Tiedät, kuten yrityksen tavalliset työntekijät, et kuin tutkijat akateemisessa ympäristössä.

No, joo. Ennen kuin minut palkattiin, asetimme odotuksen siitä, että työskentelisin 10 tuntia viikossa mentorilaboratoriossani. (Itse asiassa opiskelijoiden työajalla voi olla rajoitus, yliopistoni oli 19 vuotta.) En ymmärrä, miksi luulet, että joku tekisi tuntia ilmaiseksi, kun heille maksetaan tunneittain. Jos tarvitset yli 10 tuntia viikossa, palkkaa heidät useampaan tuntiin.

Vaikka sinulla olisi vapaaehtoisia; sinun pitäisi asettaa heidän kanssaan jonkinlainen odotus siitä, kuinka monta tuntia (keskimäärin) heidän tulisi käyttää. Kyllä, jotkut viikot ovat enemmän, toiset viikkoja vähemmän, mutta vapaaehtoisen tulisi tietää, kuinka paljon työtä haluat heiltä.

Vain opiskelijat, jotka ovat todella kiinnostuneita tutkimuksesta ja oppimisesta, ovat vapaaehtoisia työskentelemään laboratoriossa ilmaiseksi

Tämä ei ole totta; anna minun olla vastakohta. Vain ne opiskelijat, joilla on varaa , ovat vapaaehtoisia työskentelemään laboratoriossasi ilmaiseksi. Toisin sanoen opiskelijat, joilla on tukea vanhemmiltaan tai jotka eivät jo työskentele rahalla, työskentelevät sinulle ilmaiseksi. Olen varma, etteivät parhaat perustutkintotutkimusavustajat tule yksinomaan varakkaampien vanhempien joukosta.

Teenkö väärin? En ole halpa, mutta jos maksan opiskelijoille tutkimuksen tuloksena väärä motivaatio ja odotukset heille, ja jos maksamatta jättäminen on hyvä suodatusmekanismi hyvien opiskelijoiden valitsemiseksi, ehkä minun pitäisi tehdä se.

Ei, maksamatta jättäminen ei ole "hyvä suodatusmekanismi hyvien opiskelijoiden valitsemiseksi". Kuulostaa uudelta professorilta, ja mielestäni omat "suodatusmekanisminne" paranevat, kun haastattelet ja palkkaat lisää alaikäisiä vuosien varrella. Laboratoriossamme kävimme läpi noin kolme tehtävää yli kolmen vuosineljänneksen ajan, ennen kuin asettumme hyvään, motivoituneeseen perustutkintoon.

tulla maksetuksi. Esimerkiksi yliopistoni opiskelijat voivat tehdä kunnianosoituksia laitoksellaan. Näiden opiskelijoiden ohjaaminen on enemmän palvelua professoreilta kuin työnantajan / työntekijän suhteelta, ja opiskelijat etsivät professoreita valvomaan heitä sen sijaan, että professorit rekrytoivat opiskelijoita.

Oletin kuvauksestasi, että opiskelijasi on palkattu 10 tuntia viikossa, että tämä ei ole suhde heihin. Toisin sanoen, jos saat arvoa niistä, jotka joko sinun tai jatko-opiskelijan olisi pitänyt suorittaa (esim. Rottien ruokinta, ihmishaastattelut), sinun pitäisi maksaa heille. Jos laitat ilmoituksen opiskelijoille, sinun on maksettava heille.

Oman pääoman suhteen sinun tulee aina yrittää maksaa opiskelijoille, mutta en halua kieltää joidenkin suhteiden olemassaoloa, joissa heidän maksamatta jättäminen ei välttämättä ole epäeettistä.

"Jos tarvitset yli 10 tuntia viikossa, vuokraa heidät useampaan tuntiin."Tunneille on usein säädetty rajoitus hyvästä syystä.
@Anonymous Mainitsin, että vastauksessani - yliopistossani heitä olisi voitu palkata melkein kaksi kertaa niin monta tuntia, jos he todella tarvitsevat sen.
@AnonymousPhysicist ... mutta ilmeisesti jotkut professorit odottavat tutkijoiden ryhtyvän järkeen ** ja lakiin ** ja työskentelemään enemmän tunteja * pro bon * .... anteeksi, tarkoitin ... intohimolle ja motivaatiolle sekä sokerille ja mausteelleja kaikki mukavaa "*
@xDaizu Jos tarvitset 40 tuntia työtä joka viikko;palkkaa neljä opiskelijaa ... se ei ole monimutkainen laskenta.
-1
Madcap Engineer-Physicist
2018-05-17 14:50:49 UTC
view on stackexchange narkive permalink

On epäoikeudenmukaista ottaa arvokasta työvoimaa keneltä tahansa, myös opiskelijoilta, korvauksetta. Toisaalta uudet opiskelijat, jotka ovat vasta aloittamassa tutkimuslaboratoriossa, ovat usein 90% koulutusta ja 10% tuottavuutta (*). Uusille jatko-opiskelijoille se voi olla 75% / 25%. Joten harjoittelu yksin voi olla tarpeeksi palkkaa, kun opiskelija aloitetaan.

(*) 1 opiskelijan kesä = 1 jatko-opiskelijakuukausi = 1,5 postdoc-viikkoa = 1 professori viikko. Se saattaa kuulostaa ankaralta, mutta se on oma kokemukseni, kun 30 vuotta on levinnyt kaikkiin neljään näistä luokista. Se vaihtelee myös opiskelijoiden mukaan.

Tyypillinen eteneminen voi näyttää tältä:

  1. Liity ryhmään kuukaudeksi ilman palkkaa tai luottoa ja osoita, että voit osallistua ja tehdä yhteistyötä. Ratkaise yksinkertainen tai kaksi teknistä ongelmaa.

  2. Saa suhteellisen alhaiset palkat vuosineljännekseltä / lukukaudelta / kesältä helpoksi avustajaksi muille ryhmässä: oppisopimuskouluttaja. Tee vain tarvittavat toimet sinä päivänä. Ryhdy asiantuntijaksi? Korkeampi palkka.

  3. Hanki tutkimushyvitys projektille, joka on todella sinun . Olet odottanut tuottavasi julkaistavia tuloksia, ellei koko paperia. Lisääntyneet tulevaisuuden uratulot ovat opetuskustannusten arvoisia.

  4. Hanki kesä- tai muu tutkimusapuraha, jossa yhdistyvät parhaat 2 (palkka) ja 3 (mielenkiintoinen projekti).

Ne, jotka haluavat enemmän palkkaa tai enemmän vapautta, työskentelevät ahkerasti ansaitakseen sen. Ne, jotka eivät ole palkattuina seuraavalla kaudella. Minulla oli yksi mentori, joka käski minun "erottaa" yhden opiskelijan vuosittain. Kun katson taaksepäin, toivon, että olisin hyväksynyt tuon neuvon paljon aikaisemmin urallani. Ole tarkka ensimmäisestä päivästä lähtien, mitä odotat, jotta he eivät ole yllättyneitä ja et pettynyt.

Tämä on outo utilitaristinen analyysityyli.Jos haluat soveltaa tätä analyysityyliä tiukasti, sanoisin, että valtaosassa tapauksia kesällä olevalla perusgradulla on * negatiivinen * arvo tutkimusryhmälle.Heidän työnsä valvomiseen käytetty aika ylittää huomattavasti ajan, joka olisi vaadittu tutkinnon suorittaneelle opiskelijalle, postdocille tai professorille yksinkertaisesti työn tekemiseen.(Tapaukset, joissa se ei ole totta, ovat todennäköisesti tapauksia, joissa opiskelijaa käytetään puhtaasti toistuvaan mölytyöhön, kuten rottien häkkien puhdistamiseen.) Joten tällä analyysillä opiskelijoiden tulisi maksaa etuoikeus työskennellä.
Koulutusjaksojen pitäminen ei ole ainutlaatuista akateemiselle maailmalle.Yksityisessä teollisuudessa työskentelevät ihmiset saavat edelleen palkan, kun he saavuttavat ryhmän.Minun osavaltiossani sinun on maksettava kaikista koulutuksista, joita työnantajasi saa tekemään (kuten sen pitäisi olla)mukaan lukien esimerkiksi HIPAA tai mikä tahansa.
Teollisuudessa on palkattomia harjoittelupaikkoja ja vapaaehtoisrooleja.He sopivat todennäköisesti lähemmäksi perustutkijaa kuin työssäoppiminen.
@AzorAhai: "Koulutusjaksojen ottaminen ei ole ainutlaatuista tiedeyhteisölle. Yksityisellä teollisuudella työskentelevät ihmiset saavat silti palkan, kun he saavuttavat ryhmän" - mene tarkista asianajajat.IIRC: ssä harjoittelijoiden on usein maksettava yritykselle siitä, että heillä on lupa olla harjoittelijana yrityksessä / toimistossa.Mutta se riippuu todennäköisesti maasta ja "arvostustasosta".
@quet No, se on roskijärjestely.Missä se on sallittua?Kannatatko sitä?
cag51
2018-05-17 04:34:21 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Oletat, että opiskelijat, jotka työskentelevät vain vähimmäisaikaa vaaditaan, ovat vain motivoituneita saamaan palkkaa . Oletan, että opiskelijat työskentelevät todella vähimmäisajan, joka tarvitaan pitääkseen sinut onnellisena . Omistetut, korkeatasoiset opiskelijat tietävät, että he tarvitsevat sekä tutkimusta että arvosanoja päästäkseen kouluun - pitämällä sinut onnellisena saavuttaa ensimmäisen ja maksimoimalla opiskeluajansa toisen.

Maksatko heille vai ei ole ehkä mielipiteeseen perustuva. Tässä on muutama asia:

  • Monissa kouluissa on liikaa opiskelijoita ja liian vähän tutkimuskohteita; Ottaa vain ne, jotka haluavat työskennellä ilmaiseksi, näyttää olevan kunnollinen tapa ohentaa pakkausta.
  • Mutta monet opiskelijat tarvitsevat palkallista työtä; Jos et maksa opiskelijoille, saatat vahingossa hyödyttää varakkaampia opiskelijoita.
  • Onnistunut järjestely, jonka olen nähnyt, on, että professori maksaa "hyödyllisestä työstä" (yleensä manuaalisesta työstä tai ehkä vanhemmalta opiskelijalta, joka on oppinut jotain) ja tarjoaa vain palkattomia työpaikkoja muuhun työhön. Mutta Yhdysvalloissa "maksamaton" ei useinkaan ole vaihtoehto - opiskelijoiden on joko saatava luottoa tai maksettava - ja koska opiskelijoiden on maksettava opintopisteistä, se tarkoittaa, että he todella maksavat etuoikeudesta työskennellä.
No, en syyllistynyt opiskelijoihin.Haluan löytää keinon motivoida heitä kiinnostumaan tutkimuksesta.Minusta tuntuu ehdotetulta, että maksamalla heille (sen sijaan, että antaisin heille krediittejä tai vaatisin niitä vonlunteerille), laitan heidät mielentilaan, että heidän on vain suoritettava X tuntia / viikko tyydyttävästi ja olen onnellinen jakerro heille "hyvää työtä".He eivät uppoudu tutkimukseen ja oppivat lisää saadakseni hyväksynnän ja luottamukseni heihin, koska heidän mielestään se ei ole välttämätöntä sopimuksen täyttämiseksi ja palkan saamiseksi.Palkattomat opiskelijat voivat olla motivoituneempia.
Tarpeeksi reilu, päivitin vastaukseni.Yritän vain huomauttaa, että opiskelijat saattavat olla kiinnostuneita työstä ja toivovat voivansa tehdä enemmän, mutta realistisesti hyvien arvosanojen saaminen on tärkeämpää.
Bryan Krause
2018-05-17 22:09:55 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Luulen, että maksun tulisi riippua suoritettavan työn tyypistä .

Jos perustutkinto-opiskelija tekee vähätyötä, jonka koulutusarvo on rajallinen , ne olisi ehdottomasti maksettava . Mukana olisi laboratorion laitteiden / astioiden puhdistus, hyvin yksinkertaisten kokeiden suorittaminen, karjanhoito, paperien arkistointi jne.

Jos perustutkinto-opiskelija oppii enimmäkseen tekniikoita ja soveltaa niitä omaan tutkimusprojektiinsa , tai jaettu projekti, jossa heitä voidaan pitää kirjailijoina sitten heille voidaan maksaa tai hyvittää kurssihyvityksillä . Jos kuitenkin tällainen opiskelija jatkaa työtään siihen pisteeseen asti, että hän ei enää opi enimmäkseen, laboratorion tulisi ehdottomasti harkita tarjoamista vaihtaa hänet palkalliseen työhön.

Jos perustutkinto-opiskelija on tuomalla olemassa olevat taidot tai koulutus työhön, silloin heille tulisi ehdottomasti maksaa.


Mielestäni ihanteellisessa maailmassa kaikille opiskelijoille tulisi maksaa heidän työstään, mutta monissa tapauksissa laboratorioille on todellakin kustannusta ottaa vastaan ​​perustutkinnon suorittaneita. Ne vievät paljon aikaa ja resursseja muilta laboratorion ihmisiltä.

Kokemukseni mukaan monet professorit ovat halukkaita ottamaan tämän ylimääräisen taakan yliopiston ja seuraavan tutkijoiden sukupolven hyödyksi. Budjetit ovat kuitenkin rajalliset, ja hyvitys hyvityksillä on usein ainoa tapa, jolla laboratorio voi varata opiskelijoiden työskentelemisen siellä.

Yliopiskelijoiden ottamisesta voi olla kustannuksia, mutta ilman laboratorioita, jotka ottavat perustutkintoja, laboratoriot eivät saisi koulutettuja perustutkintoja ja graduja ... joten sanoisin tässä maailmassa, ei pelkästään ihanteellisessa maailmassa, kaikkien laboratoriotyötä tekevien opiskelijoiden tulisi ollamaksettu.
@einpoklum Mielestäni argumenttisi on itse asiassa argumentti * vastaan *, joka edellyttää palkkatason suorittaneiden suorittamista.Olisi hienoa, jos erityisrahoitusta olisi varattu, mutta ei ole.Jos laboratorioilta vaaditaan maksamaan perustutkinnon suorittaneille, mutta niillä ei ole varaa tehdä niin tai jos tuntuu, että varat käytetään paremmin muihin asioihin, kuten jatko-opiskelijoihin ja tarvikkeisiin, koulutettuja opiskelijoita ei olisi käytettävissä.
Jos ei ole, yliopiston / tutkimuslaitoksen henkilökunnan tulisi vaatia sitä johdolta ja / tai rahoitusyksiköltä, ja jos sitä ei vastaanoteta, ryhdyttävä kollektiivisiin teollisiin toimiin.
Kollektiiviset teolliset toimet eivät ole niin tehokkaita, kun vallassa olevat poliittiset puolueet vastustavat aktiivisesti toimialasi rahoituksen kasvua ja hyppäävät milloin tahansa vähentääkseen rahoitusta tai estääkseen akateemisen tutkimuksen.@einpoklum
(huokaus) on surullista kuulla ...
Kiitos vastauksesta.Yksi huolenaiheistani on kuivata rajallinen käynnistysrahastoni kuluihin, joiden pitäisi tosiasiallisesti mennä muihin asioihin, kuten tohtorikoulutettaviin tai tutkijoihin tai laboratorion laitteisiin.Voin käyttää paljon kouluttamaan perustutkinnon suorittaneita opiskelijoita, jotka eivät edistä niin paljon laboratorioani / tutkimustani ja eivät todennäköisesti pysy valmistumisensa jälkeen.
Maria
2018-05-17 07:30:55 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Kyllä! Kun olin undergrad, työskentelin laboratoriossa aloittaessani ensimmäistä vuotta ja PI maksoi minulle 3 dollaria yli minimipalkan ja antoi minulle tutkimushyvityksen. Yliopisto pystyi maksamaan minulle enintään 20 tunnista / viikko, koska olin kokopäiväinen opiskelija, mutta vanhempani vuoden lopussa työskentelin todennäköisesti 40 tuntia viikossa enkä välittänyt siitä, että en saanut korvausta. Maksamalla niistä 20 tunnista / viikko voisin keskittyä aikani tutkimukseen sen sijaan, että minun tarvitsisi hankkia toinen työpaikka kustannusten maksamiseksi. PI: nni maksoi meille kesällä jopa enemmän pysymisestä ja koska hän todella uskoi, että meidän ei tarvitse huolehtia rahoista lukuvuoden aikana. Jokainen opiskelija ei tietenkään työskennellyt yhtä paljon kuin minä, mutta laboratorio rekrytoi todella upeita alaikäisiä, jotka olivat omistautuneet työhönsä. Kuten muut ovat kommentoineet, tästä "vapaiden harjoittelijoiden" kulttuurista on tullut laitonta monilla teollisuudenaloilla, tiede on vain jäljessä.

cbeleites unhappy with SX
2018-05-17 22:48:51 UTC
view on stackexchange narkive permalink
  • Opiskelijan, joka suorittaa määrättyä tutkimustehtävää eli osana opintojaan, tulisi saada asianmukainen opetus sekä opintopisteet ja arvosanat ilmoittautumiskurssin mukaan.
    Tämä on osa heidän opintojaan ja heille ei pitäisi maksaa (sinä) - Jos he löytävät jonkun maksamaan heille [armeijan, stipendin] opiskelusta, se on hieno - mutta IMHO: n ei pitäisi olla muuta rahaa mukana puhtaasti opiskeluun liittyvässä suhteessasi tutkijanna ja heille, aivan kuten et maksa heille luentosi kuuntelemisesta.
  • Sinulle työskentelevien opiskelijoiden tulee maksaa niiden tuntimäärä, jotka he todella työskentelevät. IMHO: lla on myös tärkeää varmistaa puhdas ammatillinen suhde, kun tapaat heitä taas ei työntekijänä vaan opiskelijoina luennolla / määrätyllä harjoittelulla / tentillä.

  • Minulle tällainen puhdas suhde on henkilökohtaisen koskemattomuuden ja rehellisyyden kysymys. Molemmat ovat IMHO: n tärkeitä tutkimuksessa.
    En halua työskennellä huijaavien ihmisten kanssa enkä kumpikaan.


Saanen vastata myös saksalaisesta näkökulmasta (kemia).

  • Tähän asti nähty ovat melko erilaisia ​​tehtäviä opiskelijahenkilöstölle ja opiskelijoille, jotka tekevät tutkimustyön, joka heidän on suoritettava opinnoissaan.

    • Opintojeni määräämä tutkimusharjoittelu oli pikemminkin kuin pieniä opinnäytteitä. Sait / valitsit projektin, kävit kirjallisuuden parissa, kehitit jotain (esim. Toteutin uuden kokeellisen kokoonpanon ensimmäisen vuoden harjoittelulle), keskustelit siitä esimiehesi kanssa ja annoit lopulta raportin. Odotettiin, että esimies viettää enemmän aikaa heidän ohjaamiseensa / opettamiseensa kuin mitä heidän tarvitsee tuottaa opiskelijan työtulos.
      Nämä opiskelijat työskentelevät yleensä suunnilleen määrätyn tuntimäärän - osittain siksi, että näitä harjoituksia tapahtuu myös lukukauden, joten luennot, joihin he osallistuvat, ovat ajallisesti rajoitettuja (vaikka he yrittäisivät myös varmistaa, että he toimittavat hyvän ja valmistuneen projektin)

    • Päinvastoin kuin avun palveluksessa olleet opiskelijat auttoivat itse asiassa esimiehiä, eli selvä nettovoitto tehdystä työstä. Esim. ei kirjallisuustutkimus omaa tutkimusta varten, vaan kirjaston asiointi Ei kehitetä uutta kokeilua, vaan vain varmistetaan, että kaikki ratkaisut ovat valmiita seuraavaan erään 1. vuoden opiskelijoille. Ei mittausta omalle projektilleen, mutta ehkä työskentelee esimiehen "autosamplerina". Kaiken kaikkiaan melko verrattavissa teknikon työhön. (Tämä ei tarkoita sitä, että opiskelija ei voi oppia mitään, mutta oppimisen määrä muistuttaa enemmän odotettua hyötyä minkäänlaisen työn kokemuksesta kuin yliopistokurssista.)
      Aika pidetään aikataulussa tai aikataulussa arkin, en ole koskaan nähnyt keskustelua siitä, että kysytään enemmän kuin sovitut tunnit ilman korvausta tässä yhteydessä.

  • Saksan yliopistojärjestelmä (eli vastaava laki) on erittäin herkkä mahdollisille paineille / vallan väärinkäytöksille tenttien ympäristössä. Professorit ovat julkisia virkamiehiä. Rahan ja tenttien sekoittaminen on iso ei-ei (vaikka toinen suunta on tietysti huonompi).

    • Professori, joka pyytää opiskelijaa työskentelemään ilman korvausta muille kuin virallisille kursseille, joihin opiskelija ilmoittautuu sillä ja kuka osallistuu tai tulee olemaan mukana opiskelijana, lähestyisi "virkamiesten etujen hyväksymistä" eli korruptiota (suhteessa kokeen merkitykseen ja läheisyyteen).
      Toisin sanoen kuvaamasi käytäntö työtovereidesi mielipiteitä pidetään täällä laittomina.
    • Jos opiskelija työskentelee, tietyt immateriaalioikeudet (hyväksikäyttö) siirtyvät automaattisesti työnantajalle - kun taas opiskelijalla on nimenomaisesti kaikki immateriaalioikeudet opintojensa aikana tehtyyn työhön, opinnäytetyö mukaan lukien. Opiskelijat eivät yleensä ole tietoisia tästä. Sekä sinä että opiskelija saatat ajatella, että maksat opiskelijalle pakollisesta kurssista, on vain mukavaa. Mutta etenkin hyvän STEM-laboratorion opiskelijan kanssa (suuret mahdollisuudet tuottaa jotain asiaankuuluvaa IP-oikeuksien kannalta), tämän voidaan katsoa käyttävän opiskelijan epäoikeudenmukaista hyötyä. Ja jälleen, olemme lähestymässä virkamiehen kyseenalaista käyttäytymistä - nyt jopa ilman tarkoitusta.
  • Jotkut kurssit määräävät tai sallivat, että opiskelijat suorittavat osan harjoittelustaan ​​yliopiston ulkopuolella. Nämä harjoitukset voidaan maksaa (mutta usein / yleensä? Eivät ole työpaikkoja). Jopa tutkielma voidaan tehdä teollisuudessa tällä tavalla. Virallinen käsitys on kuitenkin, että arvosanat antaa professori (joka ei ole osa opiskelijan ja yrityksen välistä sopimusta), ja erityisesti ulkoisten opinnäytteiden osalta professorin on varmistettava, että olosuhteet eivät ole epäoikeudenmukaisia opiskelija.
    Opinnoissani ulkopuolinen lääkemääräys oli tutkimuslaitoksissa eikä yrityksissä, eikä meille maksettu palkkioita (aivan kuten opiskelijatovereillemme, jotka tekivät saman praktikumin yliopistossa). Vapaaehtoista pidempää harjoittelua (esim. Lukukauden tauon aikana) ei kutsuttu praktikumiksi, vaan opiskelijoiden kesätöiksi (Werkstudent), tyypillisesti heillä oli säännölliset työsopimukset ja kuten opiskelijoiden avustajia, sinun odotettiin tosiasiallisesti työskentelevän, eli tuottavan nettotuotoksen.

  • jos maksat opiskelijoille tutkimuksen tekemisen tulokset ovat väärässä motivaatiossa ja odotuksissa

    Sanoisin päinvastoin: ammattilaisena odotan palkkani työstäni, ja tämän opiskelijoiden pitäisi odottaa ja oppia myös odottamaan. Tarkemmin sanottuna odotan, että minulle maksetaan työn allekirjoittamisesta / luovuttamisesta. Jos työ pysyy omana ja minä päätän mitä tehdä, se on erilainen ehdotus. Olen myös iloinen voidessani neuvotella tarkat ehdot. Olen tehnyt onneksi tutkimusta, jossa löysimme hyvän tasapainon verrattain pienillä palkoilla - ja lopetin tutkimusaseman, jossa päätin, ettei tasapaino ollut kunnossa.

    ovat tiettyjä palkkatasoja, jotka sisältävät jo kaikki tarvittavat ylityöt. Tämä pätee selvästi professoreihin, eikä yhtä selvästi opiskelijoiden auttajien tuntipalkkoihin.

Kaikki tämä viittaa opiskelijoihin diplomityön saakka. PhD "opiskelijoita" ei pidetä opiskelijoina Saksassa, ja siellä asiat toimivat täysin eri tavalla.
<rant> Erityisesti vallan väärinkäytön välttämistä koskevat säännöt on jotenkin järjestelmällisesti keskeytetty. < / rant>

Viimeisen kappaleen osalta: lait muuttuvat nopeasti Saksassa;Kuten olen kuullut, on tarkoitus aloittaa tohtorikoulutettavien hyvitys heidän työstään tutkimuslaboratorioissa, mikä saattaa tehdä laittomaksi maksamaan heille palkan siitä.Sen jälkeen kun PhD-edustajat ovat pyrkineet takaamaan normaalit työsopimukset kaikille Max Planck -yhdistyksen jatko-opiskelijoille, voi nyt osoittautua, että heidän on palattava stipendeihin tukemaan heitä taloudellisesti.
@LLlAMnYP:, joka on mielenkiintoista kuulla.Voisitko lähettää linkin keskusteluun.Kuten luultavasti kokoontuitte, mielestäni nykyinen tilanne allekirjoittaa * kaikki * immateriaalioikeudet puoleen palkkaan on erittäin huolestuttava - olen nähnyt täysin laillista, mutta IMHO on ehdottomasti epäoikeudenmukainen kohtelu tässä suhteessa.Apurahat voisivat ratkaista paljon ongelmia - mutta rahoitusvirastojen olisi maksettava työnantajan bruttopalkkaa vastaava summa, koska stipendiaatin on hoidettava sosiaalivakuutuksensa kokonaisuudessaan: 1450 € / kk (Studienstiftung sisältäen 100 € terveydenhoitoraha) vastaa noin 30% TVL E13 II: ta.
Tai päinvastoin: 50% TVL E13 II (eli 1360 € / kk netto) vastaa noin 2300 € / kk stipendiä, 65% (netto 1680 € / kk) noin 2950 € / kk stipendiä.
Pelkään, että en voi linkittää mitään, koska se on kuulustelu kollegoiltani.Tiedän, mitä välitin.
DonQuiKong
2018-05-17 12:40:34 UTC
view on stackexchange narkive permalink

tekisivätkö samat opiskelijat, jotka tekevät hyvää työtä, kun heille ei makseta, huonoa työtä maksettaessa?

Jos vastaus on kieltävä, voisivatko kaikki hyvää työtä tekevät opiskelijat työskennellä ilmaiseksi?

Jos vastaus on myös ei, ainoa syy olla maksamatta olisi saada tapa suodattaa motivoimattomat opiskelijat. Mutta olkaamme rehellisiä, se ei voi olla oikea tapa.

user1482
2018-05-20 01:10:54 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Olen havainnut, että opiskelijat yleensä tekevät sen, mitä käsken heille, eivätkä ylitä sitä (kuten tutkimuksesta yleensä odotamme), vaikka kannustan heitä tekemään niin. He työskentelevät myös täsmälleen määrätyt tunnit (sanotaan 10 tuntia viikossa).

Luulen, että odotuksesi perustuvat väärään käsitykseen syistä, miksi tämäntyyppistä kesän perustutkimustyötä on olemassa. Ne ovat olleet olemassa ainakin sata vuotta - esim. G.I. Taylor teki perustavan kokeen kvanttifysiikassa vuonna 1909, kun hän oli Undergrad Cambridgessä. Mutta kunnes noin Vuonna 2000 niitä pidettiin poikkeuksellisina asioina, joita tekivät vain kaikkein poikkeuksellisimmat ala-ikäiset. Niin myöhään kuin n. 1980, virallisia REU-ohjelmia ei ollut. Koulussa, josta sain fysiikan perustutkinnon (UC Berkeley), mielestäni fysiikan pääaineita valmistui suunnilleen 100 vuodessa, ja minusta tuntui, että ehkä yksi tai kaksi oli mukana tutkimuksessa. (Ei, en ollut yksi heistä.)

Viimeisten 20-30 vuoden aikana tunnistetiedot ovat johtaneet tilanteeseen, jossa monien keskinkertaisten STEM-opiskelijoiden odotetaan tekevän REU: n yksinkertaisesti siksi, että jos haluat mennä grad-kouluun, se koetaan ruutuna, jonka sinun on tarkistettava hakemuksesi. Olen yhteisöopistossa, joten emme tee tutkimusta, mutta opiskelijamme tekevät usein kesän REU: ta. Puhun usein näiden opiskelijoiden kanssa syyskuussa, ja kun kysyn heiltä, ​​mihin he ovat työskennelleet, huomaan melko yhtenäisesti, etteivät he voi kuvata tiedettä. Ollenkaan. Ei edes perustasolla, kuten "yritimme löytää syöpägeenejä rotilla" tai "analysoimme gravitaatioaaltoja".

Jos katsot sitä tällä tavalla, on ehdottoman järkevää, että REU-opiskelijat eivät toimi tutkijoiden tavoin. He eivät ole tutkijoita. Heillä ei ole poikkeuksellisen ennenaikaista tietämystä ja kykyä, joka antaisi opiskelijoille mahdollisuuden tehdä tutkimusta. He tekevät tämän asian, koska he näkevät sen olevan jälleen yksi rengas, josta on syytä hypätä, eivätkä he oikein ymmärrä mitä tekevät tai miksi.

Tiffany
2019-04-25 00:02:00 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Tätä kysyttiin jonkin aikaa sitten, mutta mielestäni on tarpeen soittaa. On ehdottoman epäoikeudenmukaista olla maksamatta perustutkinnon suorittaneelle opiskelijalle yksinkertaisesti siksi, että olet huolissasi siitä, että heidän maksamisensa heikentäisi työetiikkaa.

Kontekstina olen tällä hetkellä OOS: n kolmannen vuoden opiskelija UW-Madisonissa. Työskentelen osa-aikaisesti, noin 15 tuntia viikossa, ja käyn koko ajan. Kouluni maksetaan kokonaan taloudellisella tuella (mikä kertoo sinulle hieman taloudellisesta tilanteestani, koska UW ei anna paljon apurahoja, ellet ole hiukan kynnyksen alapuolella).

Sanon tässä, että minun ja monien minun kaltaisteni opiskelijoiden PITÄÄ ansaita rahaa ruoan maksamiseen. Työskentelin laboratoriossa viime vuonna ja jouduin lopettamaan, koska sain vain 9 dollaria tunnissa, vaikka olenkin työtutkimuksessa, jolla on korkea raja. Suurin osa kampuksellani sijaitsevista laboratorioista ei maksa perustutkinnon suorittaneille, vaikka heillä olisi työopiskelu, ja jos he maksavat, se on selvästi alle muiden kampuksen työpaikkojen keskiarvon.

Ylioppilaiden maksamatta jättäminen KAIKKI on epäoikeudenmukaista ja sulkee pois kaikki opiskelijat, joilla ei yksinkertaisesti ole aikaa sitoutua yli 30 tuntiin / viikko luokkiin, yli 15 tuntia / viikko työhön JA 10 + tuntia / viikko tutkimukseen. Meidän on syötävä, ja niin usein meidän on valittava kunnollisen palkkatyön tai tutkimuksen välillä. Minun neuvoni olisi mainostaa työtutkimuksen opiskelijoille ja maksaa heille kohtuullinen palkka (mitä tahansa määrää pidettäisiin "hyvänä" tietylle kampukselle). Saat motivoituneita, ahkeria yksilöitä, ja he ovat motivoituneempia työskentelemään ylimääräisiä tunteja.

Selvennyksen vuoksi liittohallitus maksaa työopinnot, kunnes raja ylittyy (jos he Saat vähintään 3 000 dollaria ja maksat 10 dollaria tunnissa, eivät todennäköisesti ylitä lukuvuoden rajaa.

Andreas_B
2018-05-17 13:04:42 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Opiskellessani olin palkattu tutkijaopiskelija yliopistossa (jos sillä on merkitystä Saksassa). Vaikka minulle maksettiin vain tietty määrä tunteja, oli yksi asia, joka motivoi suuresti minua asettamaan tämän ylimääräisen työn sopimussuhteen yläpuolelle:

Työskentely opinnäytetyöni puolesta. Vaikka virallisesti ei sallittu aloittaa opinnäytetyötä aikaisin (tarkista osastojesi säännöt siitä, sinun voi olla hyvin erilainen), työn tekeminen projektissa ja kyseisen työn käyttäminen säätiönä mielenkiintoisemman tutkimuksen tekemiseen opinnäytetyön aikana oli täydellistä hyväksyttävä. Lyhyesti sanottuna: työskentelin, tein työn tylsän osan työskennellessäni (oppin yllä olevien kurssien teoreettisen kehyksen, opin laboratorion menettelyt, tein alustavat kokeet) ja kun olin valmis aloittamaan opinnäytetyöni, voisin tehdä valmiiksi rakennettu tietämys nopeuttaa edistystäni ja tehdä mielenkiintoisia kokeita edistyneillä tekniikoilla.

Yhteenvetona: Jos mahdollista, kannusta lisää, kuten mahdollisuudessa linkitä opinnäytetyö työhön opiskelijat tekevät ja heidän tulisi olla kiinnostuneita käyttämään ylimääräisiä tunteja. Opiskelijoiden tehtävänä on tehokkuus, yliopiston, työn hallinta, seurustelu ja vapaa-ajan aktiviteetit. Tietäen, että opinnäytetyössä on pieni aloitus (ainakin hyville opiskelijoille) ) on riittävä syy.

... vaikka se on tietysti raja-arvo sallitun suhteen.Toisaalta tenttisäännöt, jotka räikeästi pahentaisivat sitä, että yksi opiskelija pääsee alkuun, toisella ei - ja toisaalta mahdollisuus vallan väärinkäyttöön ja kohtuuttomaan painostukseen julkisen tärkeän kokeen yhteydessävirallinen.
Morgan Rodgers
2019-04-25 05:29:39 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Olen samaa mieltä muiden vastausten kanssa, joiden mukaan laboratoriossa tutkimusta suorittaville opiskelijoille olisi joko maksettava tai annettava luottoa. Jos heille maksetaan tunneittain, sinun ei pitäisi odottaa heidän työskentelevän enemmän tunteja kuin maksat heille. Jos he saavat luottoa, tulisi olla ohjeet siitä, kuinka monta tuntia heidän odotetaan käyttävän vastaanotettua luottotuntia kohti.

Suurin ongelma näyttää olevan, että sinulla on ohjelmisto, jonka heidän on opittava ennen kuin he voi antaa mielekästä työtä. Jos tämän ohjelmiston oppiminen on arvokas taito, suosittelen tarjoamaan kurssin yliopistolainaksi tämän ohjelmiston käytöstä. Sitten sinulla on mahdollisuus nähdä kuka on taitava ja voi tarjota heille palkatun työpaikan laboratoriossa. Tässä vaiheessa heillä tulisi olla ainakin osa vaadittavista taidoista.



Tämä Q & A käännettiin automaattisesti englanniksi.Alkuperäinen sisältö on saatavilla stackexchange-palvelussa, jota kiitämme cc by-sa 4.0-lisenssistä, jolla sitä jaetaan.
Loading...