Kysymys:
Lopeta tohtorin tutkinto ja hae toista tohtoria uudelleen?
cbzdss
2019-12-26 08:47:32 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Olen tällä hetkellä vuoden kolmen jatko-opiskelija ja olen tohtorintutkinto (kotimaassani 4 vuotta tohtoriksi, ja sen on sallittua lopettaa ja hankkia maisterin tutkinto).

Vaikka kolmen ensimmäisen lukukauden (julkaisuineen) tulokset olivat hyvät, sairastuin ja jouduin asumaan sairaalassa melkein vuoden. Terveyshäiriöni ei ole vieläkään kovin hyvä ja tarvitsee enemmän aikaa hoitoon. Ainakin toistaiseksi mielestäni se on hämärä tulevaa väitöskirjatyötä varten (ei tarpeeksi aikaa &-julkaisuille).

Koska varhaisessa tohtorintutkinnossani meni hukkaan liian paljon aikaa, aion lopettaa tohtorin tutkinnon (korvataan maisterin tutkinnolla) ja hakea uudelleen tohtoriksi (kuten Yhdysvalloissa, jossa tutkimuksen suunta on samanlainen).

Onko tämä moraalia? Tuleeko tämä lopetus huonoa vaikutusta uudelle sovellukselleni? Ja vahingoittaako tämä suhdettani nykyiseen esimieheni (en ole puhunut hänen ajatuksistani)?

Sairaalahoito vuodeksi (tai muuten kyvyttömyys edistyä anteeksiannettavista syistä) on yleensä riittävä syy viivästyttää puolustusta.Onko mitään syytä, ettet voi tehdä tätä?
Todellakin.Jos jostain syystä et virallisesti keskeyttänyt opintojasi sairaalahoidon aikana, voit joskus keskeyttää ne takautuvasti.Teimme sen yhdelle tohtorikoulutettavistani äskettäin.Heillä on nyt ylimääräinen vuosi saada kiinni abd täydentää heidän tohtorin.
Aikaa ei hukata, jos sitä käytetään oppimiseen!Joka tapauksessa tunnen kourallisen ihmisiä, jotka viivästyttivät puolustustaan useista syistä, jopa kahteen tai kolmeen vuoteen!Joten on todennäköistä, että paras asia, jonka voit tehdä, on vain suorittaa tämä tohtorin tutkinto, vaikka se olisi myöhässä.Sinulla on jo julkaisuja, joten sinun on tehtävä jotain oikein, luulen, että olet hyvällä tiellä sen saavuttamiseksi.Jos yksi vuosi sairaalassa on * ainoa * syy lopettaa, suosittelen, ettet tee sitä.
Kolme vastused:
Buffy
2019-12-26 19:48:16 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Tässä ei ole eettisiä huolenaiheita. On hyvä lopettaa ja hakea uudelleen. Lääketieteellisen historian perusteella on epätodennäköistä, että kärsit akateemisista seurauksista. Joten rentoudu siinä pisteessä.

Ota kuitenkin huomioon myös kaksi asiaa.

Ensinnäkin, sinulla on neuvonantaja, jolla on mielipiteitä todennäköisestä menestyksestäsi. Työskentele heidän kanssaan nyt, jotta sinulla on tarkka kuva todennäköisestä menestyksestä nykyisessä ohjelmassa. Luulet luulevasi, että tulevaisuus on siellä hämärä, mutta se voi olla liian pessimistinen. He saattavat pystyä työskentelemään kanssasi hyvässä suorituksessa.

Toiseksi, jos terveysongelmasi jatkuvat, sinun on vakuutettava uusi ohjelma siitä, että voit menestyä siellä huolimatta niistä. Jos he palaavat vaikuttamaan suorituskykyyn, voit lopettaa samassa paikassa, mutta huonommassa tilanteessa muutamassa vuodessa.

Jos sairaus johtuu stressistä tai vaikuttaa siihen, sinun on lisäksi löydettävä tapoja käsitellä tätä ongelmaa.

Boaty Mcboatface
2019-12-26 11:10:50 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Onko tämä moraalia? Tuleeko tämä lopetus huonoa vaikutusta uudelle sovellukselleni? Ja vahingoittaako tämä suhdettani nykyiseen esimieheni (en ole puhunut hänen ajatuksistaan)?

Se on moraalista. Se ei tuo mitään haitallisia vaikutuksia uuteen sovellukseesi *. Sen ei pitäisi vahingoittaa suhteitasi esimiehesi.

* Sinun tulisi selittää yksiselitteisesti, että sinua oli pidettävä vieraanvaraisena vuoden ajan selittämään akateemisen menneisyyden aukkoa. PhD-sovelluksissa on yleensä oma tekstiruutu, jossa voit mainita tällaisia ​​asioita. Ainakin voit mainita tämän tarkoituksesi lausunnossa.

Mochi
2019-12-26 22:07:07 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Se on moraalitonta. Moraalisesti käytin filosofista määritelmää Stanfordilta / Platonilta. Minun moraaliset arvoni eroavat teistä erilaisen taustan ja kasvatuksen takia. En tiedä mistä olet kotoisin tai miten koulunkäynnin keskeyttäminen koetaan laitoksessasi tai yhteiskunnassasi. Joten ota perusteluni jyvällä suolaa.

Pidän resurssien (ajan ja rahan) uupumista ilman merkittävää panosta kentällä tai lisäystä oppimiseen on huolimattomuutta akateemiselle yhteisölle. Siitä huolimatta, kun olet täyttänyt hakemuksen ja ylioppilastutko uuteen ohjelmaan, olisit valmis valmistelemaan väitöskirjan puolustamista. Kukaan ei voi ennustaa kenenkään epäonnistumista / menestystä tohtorin puolustuksessa. Valitettavasti hyvät suhteet neuvonantajaan, joka voi vakuuttaa puolestasi, voi auttaa ainakin tiedossa olevissa laitoksissa.

Ei, sillä ei todennäköisesti ole "huonoa vaikutusta [uuteen] sovellukseen" " PhD-ohjelman lopettaminen ei välttämättä ennusta, että et suorita seuraavaa ohjelmaa.

Nykyisen ohjelman lopettamisen vaikutus suhteeseen nykyiseen esimieheen riippuu siitä, kuinka nykyinen esimies ja suhde olivat ja on ollut. Se on subjektiivista. Et saa vastausta, ellet puhu heille rehellisesti.

Voitko kertoa tarkemmin, miksi se on mielestäsi moraalitonta?Loput vastauksestasi eivät tunnu käsittelevän moraalia lainkaan.

Tämä Q & A käännettiin automaattisesti englanniksi.Alkuperäinen sisältö on saatavilla stackexchange-palvelussa, jota kiitämme cc by-sa 4.0-lisenssistä, jolla sitä jaetaan.